porte le nom des trois fourches

ผู้เขียน หัวข้อ: porte le nom des trois fourches  (อ่าน 28 ครั้ง)

Banning

• Full Member
porte le nom des trois fourches
« เมื่อ: พฤษภาคม 25, 2020, 01:42:01 AM »
Er zijn zoveel paden binnen een uur rijden van Nevada City die het vermelden waard zijn, dit gebied is mijn favoriet. Een geweldige plek voor een snelle backpacktocht in het weekend, voor traditioneel en sportklimmen, voor een hardloopsessie die de dagtocht waardig is, of alle drie in magische combinatie. De hoogtepunten van dit gebied zijn de vele prachtige bergmeren. Beginnend bij de Carr Lake / Feely Lake, Lindsey Lake of Grouse Ridge Lookout trailheads, kun je helemaal naar Glacier Lake, Five Lakes Basin gaan of je omdraaien bij de vele meren daartussenin. Beginnend op een hoogte van 7500 ft, kan het pad behoorlijk technisch zijn met veel steile hoogteverschillen, maar ik beloof je dat de meren het de moeite waard maken. Nike Air Max Command Hombre Dit is de perfecte plek om een ??weekend fastpackingtrip uit te proberen! Het is ontoegankelijk in de winter en het vroege voorjaar vanwege sneeuw, dus tussen juli en oktober heb je hier veel geluk.

Een andere plek in de buurt die duidelijk het vermelden waard is, is het recreatiegebied Auburn State, de thuisbasis van de laatste mijlen van de Western States 100. Of je nu traint voor deze race, een van de ongelooflijke races die NorCal Ultras organiseert (Way too Cool, American River 50, Rio de Lago om er maar een paar te noemen!), Of niet, deze paden zijn serieus leuk. Een populaire lus die een deel van de Way Too Cool 50k-baan Nike Air Max 97 Homme overlapt, is de 8,6 mijl lange Olmstead Loop die toegankelijk is vanaf de trailhead achter de brandweerkazerne in Cool, CA. Komende uit Nevada City in de hitte van de zomer, is het moeilijk voor te stellen om bergafwaarts te reizen waar het nog warmer is, maar in de lente en herfst is de reis een gemakkelijke seizoensvergroter.

Een van de voordelen van het leven in dit gebied is de mogelijkheid om vrijwilligerswerk te doen voor deze races - het is magisch en leuk, ik raad het zeker aan! Neem deel aan de Sierra Nevada Trail Runners voor andere mogelijkheden om contact te maken met de gemeenschap.

Begonnen met de enorme hoeveelheden metrowerkzaamheden die de MTA dit najaar heeft besloten. Ik ging naar de N / R in Whitehall om uit te gaan naar Meghan's in Park Slope, wat ongeveer 20 minuten zou moeten zijn, en natuurlijk $ 2,25. Ik loop de trap af naar de metro, en de N / R loopt Nike Air Max 97 Herren gewoon plat vanaf daar. OH ... dus mijn metrorit van $ 2,25 verandert in een taxirit van $ 15.
Ik bel Meghans zoemer en ik hoor een belachelijk luide plof. Ik werd eigenlijk best zenuwachtig. Dan springt Meghans hoofd omhoog en opent ze de deur. Blijkt dat ze totaal weggevaagd was en naar de deur rende en haar hoofd op de deur sloeg. Ik hoop dat ze in orde is ?? Ze rende toch.
Prospect Park? Mooi ... MOOI HILLY! Het voelde de hele tijd alsof we ofwel een heuvel op renden of een heuvel af.
Ja, het regende niet, maar het was ook belachelijk vochtig. Ik had een broek en een T-shirt met lange mouwen onder mijn raceshirt gedragen en ik was behoorlijk stomend tegen de tijd dat ik klaar was.
Mijn Nike + zegt dat ik 11.72K heb gelopen. Ja. Het was een 10K. NIKE FAIL. (Het is duidelijk dat mijn baby-iPhone nooit zou falen.) Kanttekening - ik denk dat ik het moet callibreren. Dat heeft de hele tijd geknoeid met mijn run, omdat het een behoorlijk bedrag was. Er zou '5K' staan ??en ik was nog niet eens 3 mijl ver gekomen. Dat was mijn eerste indicatie dat het uit was.
De selectie eten en drinken aan het einde was behoorlijk bleh. Ik heb kokoswater geprobeerd en ik was er niet zo van onder de indruk. Ik was veel meer onder de indruk van de chocolade-chocoladeschilfermuffins bij de Army Ten-Miler. Wat? Gaat het uiteindelijk niet om het eten? Oh…
Ze probeerden aan het eind veel te veel mensen in een te kleine ruimte te proppen.
Ze hadden een kiosk opgezet om je racetijd te bekijken ... dat werkte niet.
Dus keken we naar een monitor om onze tijden te achterhalen, en die ging naar een diavoorstelling nadat we hem ongeveer 15 minuten hadden zien scrollen door de finishers onder de 60: 00.
Die tijd hierboven is de pistooltijd, niet de chiptijd. Voor degenen onder u die geen races hebben gelopen, tenzij u een elite-hardloper bent, is uw tijd niet de gun-tijd. Het duurt een paar minuten om bij de start te komen. Mijn Nike + was op de afstand misschien fout, maar ik denk dat de tijd rijp was: 1:00:45. Hopelijk zal Nike ook pistool / chip-resultaten vrijgeven.